Wydanie nr 110/2024, Piątek 19.04.2024
imieniny: pokaż (9 imion)Konrada, Leontyna, Werner, Leona, Włodzimierz, Irydion, Cieszyrad, Leon, Pafnucy
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Jakie rodzaje ulotek reklamowych warto zamówić?

Jakie rodzaje ulotek reklamowych warto zamówić? fot. Jakie rodzaje ulotek reklamowych warto zamówić?
Głównym celem ulotek reklamowych jest zwrócenie uwagi klientów oraz poinformowanie ich o naszych usługach, ofercie czy aktualnej akcji promocyjnej. Nawet mimo też, że większość działalności ma swoje strony internetowe, opłaca się docierać do konsumentów także w ten tradycyjny sposób. Sprawdź, jak zamówić skuteczną ulotkę reklamową dla swojej firmy.

Ulotki reklamowe — gdzie warto je zamówić?

Ulotki można dawać do rąk przypadkowym osobom, wręczać klientom odwiedzającym firmę czy nawet wkładać je do skrzynek. Możliwości ich roznoszenia jest wiele, jednak znacznie wcześniej trzeba podjąć kilka istotnych decyzji, które w konsekwencji pozwolą uzyskać wiele korzyści dla firmy, takich jak wzrost sprzedaży, rozpoznawalności marki czy też większa liczba nowych klientów. Pierwszym krokiem będzie jednak zastanowienie się, co powinno się na niej znaleźć, a następnie znalezienie firmy, która wykona dla nas wybraną liczbę ulotek. Sprawdzoną i obszerną ofertę, umożliwiającą wykonanie m.in. ulotek można znaleźć na stronie internetowej caffeprint.eu.

Wykonaj projekt

Wygląd ulotki powinien zostać zaprojektowany przez grafika, aby wyglądały w pełni profesjonalnie i zwracały uwagę na najważniejsze obszary. Jeśli w firmie nie ma takiego specjalisty, to warto skorzystać z usług cenionego freelancera. Czytelność oraz przejrzystość powinny być jednymi z najważniejszych cech, na które trzeba zwracać uwagę podczas ich projektowania. Poza tym koniecznie trzeba zwrócić uwagę na to, aby były dopasowane do grupy odbiorców. W końcu to właśnie oni mają zainteresować się i w konsekwencji zachęcić do skorzystania z oferty.

Wybierz format

Kolejnym krokiem jest wybranie formatu ulotki. Wśród standardowych znajdują się wymiary A5, A6 czy też DL. W pierwszym przypadku będziemy mieć do czynienia z rozmiarem zbliżonym do wielkości zeszytu. Z kolei wymiar DL to ok. ⅓ formatu A4, czyli są węższe i dłuższe. Oczywiście im będzie ona większa, tym trzeba będzie też więcej zapłacić.

Nie można zapomnieć również o tym, aby dopasować wielkość ulotki także do ilości tekstu, który ma się na niej znaleźć. Rozmiar DL będzie idealnym rozwiązaniem przede wszystkim, gdy chcemy stworzyć kupon rabatowy, poręczną ulotkę, mieszczącą się w każdej skrzynce czy skrótową ofertę.

Dobierz gramaturę

Najchętniej wybieranym i przy okazji zalecanym rodzajem papieru do tworzenia ulotek jest papier kredowy. Wyróżnia się on przede wszystkim tym, że jest odporny na wilgoć i przy okazji jest odrobinę śliski. Poza tym cechuje się również tym, że zostaje użyta do niego odrobinę większa ilość pigmentu oraz specjalnego kleju, dzięki czemu graficzna część staje się jeszcze trwalsza i niestraszne mu nawet opady deszczu. Oczywiście papier kredowy może mieć różne gramatury. Mimo że do wyboru są te mieszczące się w przedziale 130-350 g/mkw, to jednak najczęściej wybierana jest gramatura sięgająca 130 lub właśnie 170 gram. Dzięki takiemu wyborowi zaoszczędzimy, ale przy okazji nie wpłynie to niekorzystnie na jakość ulotki. Warto zdawać sobie sprawę z tego, że może ona mieć wtedy matowe lub też bardziej połyskujące wykończenie.

Jakie rodzaje ulotek reklamowych warto zamówić?
Przejdź do komentarzy

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wasze informacje


Komentarze

Na czas ciszy wyborczej przed wyborami samorządowymi 2024 komentarze zostały wyłączone.