Wydanie nr 114/2024, Wtorek 23.04.2024
imieniny: pokaż (8 imion)Adalbert, Wojciech, Gerard, Helena, Jerzy, Gabriela, Gerarda, Lena
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Burmistrz ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Miasta Malborka. Zobacz wymagania - 11.12.2017

Zarządzenie burmistrza jest konsekwencją decyzji radnych o powołaniu Muzeum Miasta Malborka. Dyrektor nowej placówki zostanie zatrudniony na 1/2 etatu od 2 stycznia 2018 roku. Poniżej szczegóły konkursu.

Zarządzenie Nr 185/2017

Burmistrza Miasta Malborka

z dnia 06.11.2017 r.

 

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko

Dyrektora Muzeum Miasta Malborka oraz powołania Komisji Konkursowej

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1875), art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 862), Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury (Dz.U. z 2004 r. Nr 154 poz. 1629) oraz § 5 ust. 1 załącznika nr 1 do uchwały Nr XXXV/377/2017 Rady Miasta Malborka z dnia 28 września 2017 r. w sprawie utworzenia muzeum w Malborku pod nazwą Muzeum Miasta Malborka, zarządzam co następuje:

 

§ 1

Ogłaszam konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Miasta Malborka w treści ustalonej w załączniku do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2

Ogłoszenie, o którym mowa w § 1 podlega ogłoszeniu w dwóch dziennikach o zasięgu regionalnym, tj. Dzienniku Bałtyckim i Gazecie Wyborczej - Trójmiasto, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Malborka.

 

§ 3

  1. W celu wyłonienia kandydata na stanowisko Dyrektora Muzeum Miasta Malborka powołuję Komisję Konkursową w składzie:

  2. Pani Ewa Dąbrowska – Sekretarz Miasta Malborka,

  3. Pani Jolanta Leszczyńska – Naczelnik Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,

  4. Pani Katarzyna Jaskólska – Naczelnik Wydziału Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranica,

  5. Pani Marta Wróblewska – Asystent Burmistrza ds. koordynowania działań związanych z promocją miasta i organizacją imprez miejskich,

  6. Pani Ewelina Garstka – Kierownik Referatu ds. Kadr.

 

  1. Funkcję Przewodniczącego Komisji sprawuje Pani Ewa Dąbrowska.

 

§ 4

Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania i ulega rozwiązaniu z dniem wyłonienia kandydata na Dyrektora Muzeum Miasta Malborka.

 

§ 5

Postępowanie konkursowe rozpoczyna się z dniem wejścia w życie niniejszego zarządzenia.

 

§ 6

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Konkursowej.

 

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Załącznik

do Zarządzenia Nr 185/2017

Burmistrza Miasta Malborka

z dnia 06.11.2017 r.

 

BURMISTRZ MIASTA MALBORKA

ogłasza konkurs na stanowisko

Dyrektora Muzeum Miasta Malborka

w wymiarze czasu pracy ½ etatu

zatrudnienie od dnia 02 stycznia 2018 r. na okres 3 lat

 

 

  1. Nazwa i adres instytucji kultury:

    Muzeum Miasta Malborka, 82 – 200 Malbork, ul. Kościuszki 54.

     

  2. Wymagane kwalifikacje kandydatów i sposób ich udokumentowania:

     

2.1. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane wykształcenie w dziedzinie związanej z działalnością statutową muzeum, mile widziane studia podyplomowe z zakresu zarządzania instytucją kultury lub związane z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów,

  3. minimum 3 - letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,

  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznym, o której mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1311),

  6. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  7. znajomość:

    1. przepisów dotyczących funkcjonowania i finansowania muzeum m.in.: ustawa o muzeach, ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, prawo pracy,

    2. zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych,

    3. historii regionu i miasta,

  8. znajomość języka obcego tj. język niemiecki lub angielski,

  9. umiejętność sprawnej organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim,

  10. kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność.

     

2.2. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,

  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany (pobierz)

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wymagane wykształcenie tj. dyplomu ukończenia studiów magisterskich (oryginał należy przedłożyć do wglądu Komisji Konkursowej w II etapie konkursu),

  4. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub zaświadczenie od aktualnego pracodawcy stwierdzające wymagany staż pracy (oryginał należy przedłożyć do wglądu Komisji Konkursowej w II etapie konkursu),

  5. własnoręcznie podpisane oświadczenie (pobierz)

    1. iż kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

    2. że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1311),

    3. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

    4. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora,

  6. pisemnie opracowany program funkcjonowania i koncepcja rozwoju Muzeum Miasta Malborka – własnoręcznie podpisany,

  7. inne dokumenty według uznania kandydata (mogą być dołączone opinie, rekomendacje, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach specjalistycznych, studiach podyplomowych itp.).

     

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Osoba wybrana do zatrudnienia zostanie skierowana na badania lekarskie przeprowadzane przez lekarza medycyny pracy.

  1.  

  2. Termin i miejsce złożenia wniosku o przystąpienie do konkursu, a także termin złożenia wymaganych dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym, numerem telefonu oraz e – mailem, z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Miasta Malborka” w terminie do dnia 11 grudnia 2017 r. do godz. 15.30. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Malborka, 82 – 200 Malbork, Plac Słowiański 5, w Sekretariacie (pok. 115) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Malborka. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data wpływu do Urzędu Miasta. Oferty dostarczone po upływie podanego terminu nie będą rozpatrywane.

 

  1. Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków:

Przewidywany termin rozpatrzenia oraz zakończenia postępowania konkursowego: nie później niż do dnia 15 grudnia 2017 r.

 

  1. Informacja o sposobie zapoznania się kandydata z warunkami organizacyjno – finansowymi działalności instytucji kultury:

    Kandydat ma prawo zapoznać się z warunkami organizacyjno - finansowymi działalności Muzeum Miasta Malborka, w Wydziale Organizacyjnym – Referat ds. Kadr, pok. 206, tel. 55 629 04 22.

     

  2. Informacje dodatkowe:

     

    Postępowanie konkursowe zostanie przeprowadzone przez Komisję Konkursową powołaną przez Burmistrza Miasta Malborka. Postępowanie konkursowe odbędzie się w Urzędzie Miasta Malborka, 82 – 200 Malbork, Plac Słowiański 5.

     

O terminie i miejscu postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie tj. telefonicznie lub e – mailem.

 

Powołanie Dyrektora Muzeum Miasta Malborka nastąpi w trybie przepisów ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.

 

Informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.malbork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Malborka.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie zatrudniony na stanowisku Dyrektora Muzeum Miasta Malborka zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów zostaną im odesłane. Kandydaci będą mogli również odbierać dokumenty osobiście.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Robert Bychowski
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (1)

Powiązane artykuły

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Malbork


Komentarze (2)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.

 
gość
gość 10.11.2017, 17:42
Szukają dyrektora na 1/2 etatu??? Oni tak na poważnie? hahaha
widz
widz 08.11.2017, 11:32
ciekawe kto wygra, jak myślicie ?