Wydanie nr 110/2024, Piątek 19.04.2024
imieniny: pokaż (9 imion)Konrada, Leontyna, Werner, Leona, Włodzimierz, Irydion, Cieszyrad, Leon, Pafnucy
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Energa: Opóźnienia w dostarczaniu faktur i za wysoka kwota do jednorazowej spłaty - 22.01.2016

Energa: Opóźnienia w dostarczaniu faktur i za wysoka kwota do jednorazowej… fot. Energa
Firma Energa jest w trakcie wdrażania nowego systemu obsługi klientów. Innowacja niestety nie przechodzi w pełni zgodnie z planem i występują problemy z dostarczaniem na czas faktur za energię. Co zrobić kiedy nasz rachunek przekracza możliwości spłaty?

Jak poinformował nas Jakub Dusza z Biura prasowego Grupy ENERGA - na terenie Malborka, Sztumu i Nowego Dworu mogą się zdarzyć pojedyncze przypadki, w których klienci dostaną fakturę obejmującą dłuższy niż zazwyczaj okres rozliczeniowy. Opóźnienie w wysyłce faktur do części klientów wynika z prac związanych z wdrożeniem nowego systemu obsługi klienta. Nowy system znacznie usprawni obsługę i czas załatwiania spraw z naszą firmą. System jest już na etapie stabilizacji, a zaległości wysyłane są do klientów.

W sytuacji, gdy faktura przyjdzie z opóźnieniem, a kwota do za płaty będzie za wysoka do pokrycia jednorazowo, firma łatwo rozłoży płatność na raty. Wystarczy się skontaktować z infolinią (555 555 555), aby rozłożyć płatność do trzech rat, lub wysłać pismo, aby rozłożyć do sześć rat. Co ważne decyzja o liczbie i wysokości rat będzie uzależniona od dotychczasowych płatności klienta i wysokości bieżącej faktury.

W razie jakichkolwiek innych wątpliwości dotyczących faktur i usług firmy Energa, również prosimy o kontakt z obsługą klienta. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7-22.


Informacji udzielił

Jakub Dusza
Biuro prasowe Grupy ENERGA

Robert Bychowski
Przejdź do komentarzy
Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wiadomości


Komentarze (11)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.

 
Edmund
Edmund 03.07.2017, 22:17
mi przyszło ponad 1600 zł, gdzie zawsze płaciłem ok 200 zł. Napisałem reklamację to opuścili prawie 200 zł że niby korekta i myślą żę zapłacę tyle kasy heh. Pytam za co? Bo mahihułany (a na co to komu) w piwnicy 24 h na dobę nie doświetlam.
Paweł
Paweł 13.07.2016, 15:25
Nie dość, że mają opóźnienia w wystawianiu faktur to jeszcze naliczają kary za ich nieterminowe płacenie. Mimo, że fakturę wystawiają po terminie płatności. Ciekawe co na to urząd skarbowy bo małe firmy za niewystawienie dokumentu zapłaty od razu płacą kary.
klientka
klientka 28.01.2016, 20:46
Dostałam właśnie rachunek do zapłacenia za okres rozliczeniowy październik/listopad który już wcześniej przyszedł w grudniu i został od razu opłacony. Na tym rachunku co teraz dostałam nie ma nawet napisanego zużycia energii i wygląda to tak jakby się spóźnili z tą fakturą. Co najlepsze kwota jest mniejsza od poprzedniej o 70zł. ;) Jutro rano będę się kontaktować z Energą bo to drugi raz jak próbują mnie oszukać. Za pierwszym razem dostałam rachunek na prawie 2tys złotych, co mnie baardzo zdziwiło, po rozmowie kwota spadła do 100zł. Lepiej czytać faktury bo próbują nieźle kantować.
mieszkaniec Malborka
mieszkaniec Malborka 27.01.2016, 18:18
Niestety nie są to pojedyncze przypadki. Proszę nie kłamać
mieszkaniec
mieszkaniec 27.01.2016, 07:22
To są PRYMITYWNE! "tłumaczenia" Energy! Jak ktoś nie daje rady,to go zwolnić! Z jakiej racji Obywatel,Klient,ma ponosić konsekwencje nieudolności Waszych pracowników? Jest was za dużo,za dużo zarabiacie i w ogóle nie dociera do Was,że większość osób,poprostu nie stać na opłacanie wysokich faktur! Kto TU JEST DLA KOGO ENERGO?
kimo
kimo 24.01.2016, 12:51
Otrzymywałem faktury na kwoty, za kw których jeszcze nie zużyłem. Licznik wskazywał na 250 kw, a faktura przychodziła na 310 kw zużytych, emaile prośby o wysłanie osoby na spisanie licznika bo ich system zdalnego naliczania ŹLE wskazuje. Po wyprostowaniu sytuacji pierwsza faktura ok następne nabite już dużo więcej niż faktycznie. W zeszłym roku tuż przed świętami faktura na 500 zł, gdzie wcześniej informowałem, że w mieszkaniu nikogo niema i naliczenia są za wysokie to i tak zrobili swoje i sczytywali zdalnie masakra żeby odzyskać pieniądze.
Już nie wspomnę o ofertach stałej stawki na 5 lat i kar za rezygnację czy sprzedaż mieszkania nawet gdzie w trakcie przedstawiania oferty nic takiego nie miało być, uważajcie na to bo ściemniają w ofertach
energa_w-kontakcie
energa_w-kontakcie 25.01.2016, 15:05 (odpowiedź do kimo)
Witaj Kimo,
Przekaż nam prosimy w wiadomości prywatnej na naszym profilu FB (lub aplikacji facebookowej: https://www.facebook… swój numer klienta, dokładny adres oraz personalia osoby z którą zawarta jest umowa - zweryfikujemy i postaramy się pomóc i wyjaśnić sprawę.

Pozdrawiamy,
Zespół ENERGA w Kontakcie
onMALBORK
onMALBORK 23.01.2016, 05:02
K.... ich zaj..... obowiązkiem jest poinformowanie klineta o zmianach i jakich kolwiek przeszkodach masakra oszukuja ludzi i wmawiaja im nie prawde masakra tylko zarobek a nie obchodzi ich czlowiek !
No jak
No jak 22.01.2016, 21:56
Tak tak ponad pół roku wdrazaja nowy system . Mamy XXI wiek. Smiechu warte. Prad ogólnie potaniał a jakos nie widze na rachunku zeby było taniej zaraz wszystkie opłaty przesyłowe, handlowe, stałe, zmienne, ciekłe, lotne podwyższą
Twój Pan
Twój Pan 22.01.2016, 16:09
Od kiedy się pisze za płaty?
Jaco
Jaco 22.01.2016, 15:09
Energa co pół roku wdraża nowy system, ciepią na tym tylko klienci, bo kierownika czy dyrektora to nie obchodzi. Nic tam się nie załatwi - a infolinia to tylko strata nerwów bo tam niewiele pomogą.