Wydanie nr 53/2020, Sobota 22.02.2020
imieniny: pokaż (7 imion)Marta, Małgorzata, Marwald, Konkordia, Wrocisław, Marold, Chociebąd
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Konsumenci ufają Google'owi. Sprawdź co zrobić, aby Twoja firma zajęła eksponowane miejsce w wyszukiwarce

  • Wydanie nr 53/2020
  • 14 stycznia 2020, 12:45
  • Konsumenci ufają Google'owi. Sprawdź co zrobić, aby Twoja firma zajęła eksponowane miejsce w wyszukiwarce
  • Strefa obywatelskaWasze informacje
Internet stanowi fantastyczne narzędzie do budowania świadomości marki, kreowania określonego wizerunku oraz pozyskiwania kolejnych klientów. Przedsiębiorcy mają do dyspozycji mnóstwo przydatnych narzędzi, jednak pod względem efektywności nic nie może się równać z Google. Czołowe, najczęściej klikane pozycje w wynikach wyszukiwania można zająć na dwa podstawowe sposoby. Warto poznać bliżej i stosować obie te metody.

Pozycjonowanie strony zapewni poprawę widoczności w części wyników organicznych Google

 

Amerykański serwis cieszy się wśród internautów zarówno ogromną popularnością, jak również wysokim poziomem zaufania. To pierwsze najlepiej obrazują statystyki: tylko w Polsce z Google regularnie korzysta ponad 14,7 miliona osób dziennie. Z kolei wiarygodność wyszukiwarki bierze się z ogromnego przywiązania do jakości oraz potrzeb użytkowników. – Można śmiało powiedzieć, że algorytmy Google są stale modyfikowane w taki sposób, aby wyniki organiczne pokazywały strony przydatne dla konkretnej osoby. Ranking może być zatem inny w zależności od tego, gdzie znajduje się dany użytkownik i jakie witryny odwiedzał wcześniej. Wyszukiwarka uwzględnia zatem nie tylko czynniki stricte rankingowe, ale też mnóstwo danych pozwalających rozpoznać intencje internauty – wyjaśnia specjalista SEO z firmy AFTERWEB. Tym samym czołówka tzw. SERP obejmuje witryny, które w ocenie Google prezentują najwyższą jakość i najlepiej pasują do zapytania. Jednak spora część internautów nie ma żadnych oporów przed tym, żeby klikać w linki sponsorowane.

 

Reklamy z platformy Google Ads wyświetlają się jeszcze wyżej, niż strona nr 1 z SERP-u

 

Choć są odpowiednio oznaczone, to wizualnie odnośniki z platformy reklamowej do złudzenia przypominają sposób prezentacji witryn w wynikach organicznych. Co najistotniejsze, kilka linków sponsorowanych pokazuje się użytkownikowi jeszcze przed „właściwym” rankingiem. Wyższa pozycja, w połączeniu z zachęcającym tekstem promocyjnym, sprawia że reklamy Google Ads są w stanie wygenerować duży, a przede wszystkim wartościowy ruch na stronie internetowej firmy. Trzeba jednak pamiętać, że przygotowanie naprawdę skutecznej, efektywnie wykorzystującej budżet kampanii wymaga nie tylko znajomości zaawansowanych opcji, ale też umiejętności analizowania danych oraz wyciągania nieoczywistych wniosków. Dlatego w kwestii reklam PPC, podobnie jak przy pozycjonowaniu, opłaca się korzystać z pomocy wyspecjalizowanych agencji.

 

źródło: https://afterweb.pl/

Konsumenci ufają Google'owi. Sprawdź co zrobić, aby Twoja firma zajęła eksponowane miejsce w wyszukiwarce
Przejdź do komentarzy

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wasze informacje


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.