Wydanie nr 290/2019, Czwartek 17.10.2019
imieniny: pokaż (15 imion)Małgorzata, Lucyna, Laurentyna, Augustyna, Rudolf, Wiktor, Rudolfina, Seweryna, Sulisława, Ignacy, Marian, Rudolfa, Zuzanna, Heron, Andrzej
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

List od widza: „Świadczenie usług z musu. W Malborku taksówki rządzą się iście PRL-owskimi zasadami” Jakie wy macie doświadczenia? Czekamy na opinie i komentarze.

Samochody i kierowcy są ok, co do samego serwisu złego słowa powiedzieć nie można mimo, iż w takiej Warszawie czuje się dbanie o klienta, a w Malborku to raczej świadczenie usługi z musu, z braku innej opcji na życie. Jednak sam system obsługi przypomina lata 70-te.

Co chwilę zdarza mi się korzystać z usług taksówkarzy, głównie za sprawą przyjazdów pociągiem z Warszawy. Wychodzę w niedzielny wieczór o 21-ej z pierwszej klasy Pendolino i co zastaję? Pusty postój. Ok, taksówkarze pracują. Szukam w internecie numeru, znajduję i co słyszę? Budka telefoniczna dzwoni. To mi się chyba śni. Po 20 minutach stania i czekania na jakikolwiek samochód podjeżdża starszawy pojazd. Uradowany wsiadam upewniając się, czy aby na pewno nie będzie problemu z płatnością kartą. Niestety, pan taksówkarz nie ma terminala. Mamy 2019 rok! Na bazarach mają terminale, a Malbork zatrzymał się 20-30 lat temu.

Co się dzieje? Czy nie da się czegoś z tym zrobić? W każdym większym lub mniejszym mieście na świecie są przewoźnicy. Korporacje. Uber. Aplikacje - Taxify, MyTaxi, cokolwiek lokalnego. W Malborku tego nie ma.

Nie raz dzwoniłem po taksówkę zamawiając przejazd na pociąg. Bywało, że nikt nie chciał przyjąć zamówienia na konkretną godzinę (dzwonię o 11-tej, pociąg mam o 13:10 i taksówkarz informuje: teraz albo proszę próbować później). Bywało, że widząc na Waszych kamerkach jedną taksówkę - jechałem godzinę wcześniej i stałem jak jakiś idiota na dworcu w oczekiwaniu na pociąg. Wyobrażacie sobie ten paradoks? 1 klasa na przejazd, garnitur bo za chwilę posiedzenie Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów Naukowych w Warszawie i... brak możliwości dojazdu na dworzec, bo w Malborku taksówki rządzą się iście PRL-owskimi zasadami i naleciałościami.

Autor: Klient

Klient

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Co nas denerwuje


Komentarze (25)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.

 
Tadeusz
Tadeusz 19.01.2019, 19:22
No relasumując to taksówkarz w oczach mieszkańca malborka jest superbohaterem ze moze przyjechać za 30min ... A qracaja do problemu "Od stycznia 2014 z uwagi na deregulację zawodu w Polsce w gminach poniżej 100 tys. mieszkańców szkolenia i egzaminy nie są wymagane, powyżej 100 tys. mieszkańców o ich utrzymaniu lub zniesieniu decyduje rada miasta[3]."
Turysta z Bydgoszczy
Turysta z Bydgoszczy 19.01.2019, 13:39
Potraficie tylko narzekać. Skoro jeździsz pierwsza klasa to wynajmij limuzynę własnego szofera i po problemie.
Tomasz
Tomasz 19.01.2019, 20:20 (odpowiedź do Turysta z Bydgoszczy )
Turysta z Bydgoszczy na lolalnej str. MK ? Chyba kierowca taksi z marnego pseudo postoju w MK... Chyba tylko WY możecie bronić tego bajzlu. Żenada
Plina
Plina 19.01.2019, 11:48
Zgadzam się, że taksówki w Malborku potrzebują zmiany. Zwłaszcza chamskie zachowanie kierowców! Chyba zapomnieli o zasadzie "klient nasz pan"... Czuję się zniechęcona do podróżowania tym rodzajem transportu
Biedak z Malborka
Biedak z Malborka 19.01.2019, 11:30
To kup sobie rower i nie narzekaj. Malbork to małe i biedne miasto. Ludzi nie stać na drogie taksówki.
Ps. Zawsze możesz zamieszkać w Warszawie.
Dani
Dani 19.01.2019, 13:09 (odpowiedź do Biedak z Malborka)
Są mniejsze i biedniejsze a jednak, tam XXI wiek dotarł. Skoro jest biedny to taxi powinno być też tańsze a jest odwrotnie. Łupią klienta jak mafia, przejazd w 3miescie kos, tuje za 10 km tyle samo co w Mk za 5.
Tadeusz
Tadeusz 19.01.2019, 10:04
Zgadzam sie to oni sa dla nas a nie odwrotnie a wiec niech w koncu zamkna te lewackie stowarzyszenie taks w Malborku z ta cudowna budka telefoniczną. Bo jezeli w ciagu roku mamy ponad 760 tys turystów z czego 160 z zagranicy to musimy zapewnic taxi z prawdziwego zdarzenia ale oczywiscie za transakcję kartą pobieraja jakis procent od transakcji ale nie lepie kazdy na wlasna ręke i zycze kazdemu z tych co nie chca zmian by dostali nie raz taka odpowiedz " za jakies 40 min ale dam nr do kolegi moze on pomoże".